חופשה משפחתית בלואיוויל, קנטאקי

קנטאקי מפורסמת במירוצי סוסים, בורבון ואפילו דשא כחול. לואיוויל, המופרדת מאינדיאנה לצפון על ידי נהר אוהיו, ידועה בעיקר בשם השער מדרום. עם אמנות, תרבות, שכונות אקלקטיות ועסקים עצמאיים המשגשגים בקהילה עירונית, זו גם עיר מפתיעה באופן מפתיע.

מה לעשות

בל מלואיוויל: עיירת נהר בהגדרה, לואיוויל הייתה מוקד של תיירות, תעשייה וחדשנות כבר למעלה ממאה שנה. ואם היא הייתה יכולה לדבר, בל בת ה -96 מלואיוויל ראתה את הכל. גלגל ההנעה הוותיק ביותר של קיטור במדינה, בל לואיוויל מהווה כיום ציון דרך קבוע בחוף הים של העיר. משייט בנהר אוהיו עם רוח האחות הקטנה של ג’פרסון, ילדה מרגישה קצת כמו מבחרת על מים.

היכן להישאר

מצא מקומות לינה ידידותיים למשפחה בלואיוויל, קנטאקי ממלונות מסורתיים ועד נופש פרטי דרך Stay22.com:

בברכה מבקרים חדשים וחוזרים על בסיס יומיומי, בל לואיוויל עדיין משעשע היום. פתוח לארוחת ערב, מוזיקה, ריקודים ואירועים מיוחדים אחרים, שייט במורד נהר אוהיו מערבב נוסטלגיה עם הרפתקאות בסוגי האק פין. אפשרויות לישיבה ואכילה נבדלות זו מזו כשאתה משתנה מסיפונים עליונים ותחתונים ומיזוג אוויר הוא תוספת חדשה מבורכת לסיפון אולם הנשפים. ברשימה שלי לסוף שבוע של חברות או הרפתקה מיוחדת עם ילד או שניים בגיל היסודי, אנחנו לא יכולים לחכות לחזור עם שמשייה וכובע קש.

מרכז המדע של לואיוויל

מרכז המדע של קנטאקי: חבר בולט במוזיאון רו ברחוב מיין במרכז העיר לואיוויל הוא אחד המוזיאונים המרשימים יותר שהיינו בהם השנה. אם החזית הצבעונית לא תופסת את תשומת ליבך, תהיה לך לחוץ קשה להימנע מהמראה הפרבולית הענקית בלובי החיצוני. המרכז הגדול ביותר למדעי המדע בקנטאקי, מרכז המדע בקנטאקי מתהדר ב -150 תערוכות, תיאטרון IMAX בן ארבע קומות ומעבדות הוראה. התערוכות הקבועות מופצות על שלוש קומות, מקובצות בקטגוריות אלה: העולם שאנו יוצרים, קידזון, העולם שבתוכנו והעולם סביבנו.

עם זאת, למען האמת, בילינו את רוב זמננו בקומה הראשונה בריצה בין הזזות לתערוכת נסיעה נפלאה (אך זמנית) “רחוב סומסום מציג את הגוף.” בשלב מסוים שכחתי שהיינו במוזיאון מדעי, מכיוון שהתנהגנו כמו קבוצות מוזיאון לילדים. עם חברות משפחתיות במחיר סביר, אתה יכול לבוא וללכת לרכוש במשך שנה שלמה וגם לקבל הדדיות (כניסה חינם או מוזל) ליותר מ -250 מוזיאונים ומדעים אחרים ברחבי הארץ.

מוזיאון לואיסוויל סליגר

מוזיאון ומפעל לואיסוויל סליגר: ביתם של עטלף הבייסבול הגדול בעולם, מוזיאון לואיוויל סליגר ומפעל הוא אחד לרשימת הדלי שלך. ידענו על גליני לואיוויל והעטלף המפורסם בעולם, אבל לא בדיוק היינו בטוחים למה לצפות כשהגענו. עם נוכחות שיא של למעלה מ 48,000 מבקרים ביולי האחרון בלבד, סקרנותנו הייתה הורגת חתול. מעבר לרחוב וחסימה אחת למטה ממרכז המדע של לואיוויל, הפוך יום של שורת מוזיאון.

התחנה הראשונה שלנו, כלוב החבטות של באד. תמורת 1 דולר, ילדנו בן השש התחבר ל -5 מתוך 10 כדורים, ומרשים את כולנו. תוך קרע בחוסר רצון את כל הילדים הרחק מחדר הפעוטות (שלם עם דפי צביעה, צעצועים וספרים על בייסבול), מצאנו את בייב רות בגלריית התצוגה. בסיבוב ההופעות שלנו בסיור המפעל המוסדר של OSHA כנה-טוב, הלסתות שלנו צנחו ב- Technology בפעולה. ב -30 שניות פופ, המפעל נקבע לייצר 1500 עטלפים באותו יום. הגורם של לואיוויל סליגר סליגר סליגר סליגר, שזכה למזכרת רשמית של לואיוויל סליגר, המזכרת הרשמית שלהם, כבר כבר זיווגו את הצעצועים החדשים שלהם עם כדורים וכפפות חזרה הביתה. בפעם הבאה נבקר בתיאטרון ובחנות המזכרות.

איפה לאכול

מפעל ספגטי ישן

הלכנו כמה רחובות מהמלון שלנו למפעל הספגטי הישן ברחוב מרקט. מסעדת המפעל הספגטי הישנה, הידועה באוכל ידידותי לתקציב, הייתה המועדפת על שלנו בכל רחבי ארה”ב וקנדה. לואיוויל עמד בציפיות שלנו: שירות נהדר וארוחות טעימות. שלושה צלחות ספגטי וקציצות ילדים אחר כך (5.25 $ עבור המנה, רוטב תפוחים או סלט, שתייה וקינוח גלידה); שוטטנו בחזרה “הביתה” למשך הלילה.

איפה לישון

מלון וסוויטות של גלט האוס

אורחי מלון וסוויטות של גאלט האוס, לואיוויל, קנטאקי, ארצות הברית, מצאנו את עצמנו בין קו המים ללב העיר התחתית. אולי במרחק של אבן מנתיב האופניים/טיולים המוביל לפארק חוף הים עטור הפרסים, יצאנו לחיפוש אחר גני שעשועים, רפידות התזות ומזרקות מים. בקומה ה -14 נהנינו מהנופים של העיר כמעט כמו מעלית הזכוכית וכמובן שביקרנו בבריכה. בחוץ ועל הגג אנשים התרחצו בשמש והזמינו משקאות ואוכל מה-null